Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. július 9., kedd

A nagyfiú dolgozni megy...:-)

A mai bejegyzésem a tegnapi és a mai nap összefoglalója lesz :-)
KATT!
Tegnap elvittük a nagyobbik gyerekkel a kicsit az oviba. Semmi baja nem volt, de mire odaértünk már kicsit melegnek éreztem...
Végül ott maradt, mert nem látszott betegnek, de 1 óra múlva már telefonáltak, hogy menjek érte, mert 39,2 fokos láza van. Adtak neki lázcsillapítót, így mire visszamentünk érte, már nem volt lázas, de ennek ellenére hazahoztam.
Persze itthon nem bírt magával :-)
Így gyorsan összekészítettem egy piknik csomagot és lementünk a házunk parkjába játszani. Gondoltam, ha felszökik újra a láza, akkor itt vagyunk 1 percre a háztól.
De semmi baj nem volt vele, ebédelni feljöttünk, akkor sem volt lázas. Ebéd után viszont aludt egy jó nagyot, a lázmérés eredménye ébredés után 38,3...
Kapott megint gyógyszert, utána már nem volt vele gond, így ma az oviban van (reggel 36,0).
Talán a szombati nagy séta az apjával? :-)
Este 8-kor értek haza úgy, hogy a pici már alig állt a lábán, vasárnap is csak pihengetett...
 
A férjem ma csak később kezdett dolgozni, ráadásul ma a főnöki teendőit látja el, ellenőrzi a város különböző pontjain a beosztottakat.
Gyakorlatilag nincs ma konkrét munkája, csak a látogatás, ellenőrzés.
A nagyobbik gyereknek erre a hétre nincs tábora, így normális esetben itthon marad velem, de ma elment apával dolgozni :-)
Annyira izgult, hogy még reggelizni sem akart.
Szóval ma ő is dolgozik, valahol majd esznek napközben, este fognak hazaérni.
Biztosan fárasztó nap lesz a számára, de az is biztos, hogy nagyon fogja élvezni...
Először a központba mentek, aztán a munkahelyekre, de közben azért majd érintenek pár játszóteret is :-)
Így én egyedül maradtam itthon, majd a piciért megyek este.

1 megjegyzés: