Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. szeptember 22., szombat

Nem vesztem el:-)

Szóval egyrészt sok dolgom volt...
Másrészt amikor ráértem volna internetezni, akkor nem volt Wifi...
Ez a 2 ok, amiért eddig nem írtam.
Voltam az egyik helyen, ahol informatikát kellett volna tanítani időseknek.
Nagyon örültek nekem, hiány is van önkéntesekből, fel is vettek volna, jó is lett volna...
De a tanfolyam csütörtökön van, amikor nekem francia tanfolyamon van.
Ezért ez most nem jött össze, felírták az adataimat...majd jelentkeznek, ha tudnak mást.
Szóval folytatom a keresgélést!
A nagyobbik fiam volt a kórházban, jövő csütörtökön lesz vékonybél biopszia nála a gluténérzékenység miatt.
El fogják altatni, de szerintem egy 5 éves gyerek ezt másképpen nem is bírná ki.
Én a nyáron átvészeltem, de felnőttként sem volt könnyű...
A kicsi kezd beszokni az oviba, volt egy kb. 1 hetes periódusa, amikor reggel sírt, amikor ott akartam hagyni, de úgy néz ki, hogy elmúlt.
A francia tanfolyamok elkezdődtek...Még várok 1-2 alkalmat, aztán írom a tapasztalatokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése