Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. szeptember 23., vasárnap

A betegséggel kapcsolatos csoportok...

Már megírtam, hogy a fiam gluténérzékeny, a vizsgálatok most vannak folyamatban.
Jövő csütörtökön lesz a biopszia altatásban, aztán többet tudunk arról, hogy mi is az oka, illetve mik a további teendők.
Arról is írtam, hogy beléptem pár csoportba, akik gluténdiétán élnek, vagy gluténdiétára szorulnak.
A kezdeti tapasztalataim nagyon jók voltak, úgy éreztem a tagok mindenben próbálnak segíteni egymásnak...ez örömmel és reménnyel töltött el!
Aztán az egyik csoportban sérelmezték, hogy én ezt betegségnek fogom fel, holott ide olyanok járnak, akik önként vállalják ezt az életmódot, nem gluténérzékenyek általában....
Akkor azt gondoltam, hogy jó, akkor én rossz helyen járok, mert ezt én nem tudom normális állapotnak felfogni...ezért innen ki is léptem.
Amikor a férjem a fiam szülői értekezletén volt, akkor a tanárnő ajánlott egy természetgyógyászt, aki az egyik rokon kislányt kigyógyította, illetve ők is hozzá mennek mindenféle betegséggel.
Nem igazán tudtam erről semmit, ezért rákérdeztem a másik gluténmentes csoportban, hogy tud-e erről valaki valamit.
Az eredmény katasztrófa, de tényleg!!!
Egyesek rögtön közölték velem, hogy felelőtlen szülő vagyok, mert ilyen dolgokon gondolkodom.
A gluténérzékenység nem gyógyítható és kész...
Volt még pár cifra megjegyzés, de inkább nem részletezném.
Ekkor a Google-ban rákerestem a gluténérzékenység alternatív gyógyítására, és találtam is egy cikket:
http://www.natursziget.com/egeszseg/20101208-a-liszterzekenyseg-gyogyithato-2
Ezt belinkeltem, és kíváncsian vártam a reagálásokat akár pozitív, akár negatív irányban...azért, hogy tisztán lássak.
Hát én elfogadom, ha valaki nem hisz ezekben, nem is mondom rá, hogy felelőtlen, vagy egyéb sértő jelzőket...fordítva ez nem igaz!
Hát reagálások jöttek, gyakorlatilag az volt a lényege, hogy oda szórom a pénzem, ahová akarom, de ez már nem az én megjegyzésemre, hanem arra, hogy kimoderáltak az oldalról.
Miért is???
Hát nem volt más választásom, innen is ki kellett lépnem.
Azért léptem ki, mert nem gondolom, hogy ha felteszek egy kérdést, amiről nem tudok semmit, akkor ez a módja...Lehet, hogy szerintük nincs ilyen gyógymód, lehet, hogy tényleg nincs...de ezt így kell véghezvinni?
Az indoklás az volt, hogy mindenkit kimoderálnak, aki félrevezető információt ad meg, viszont én kérdeztem, nem adtam az információt...mások véleményét kérdeztem olyan dologról, amit én nem tudok!
Szóval az egész bejegyzésnek az a lényege, hogy szerencsére egyre jobban beszélek, olvasok, írok franciául, így áttérhetek a francia nyelvű oldalakra, amik ezzel a témával foglakoznak!
És még mielőtt bárki is írna nekem! Nem veszem le ezt a bejegyzést, mert ez a véleményem!
Nem említettem meg a csoportok nevét, nem is fogom!
De az ilyen csoportokban lévő emberek, illetve a csoportok moderátorai empátiájával, hozzáállásával baj van az én szemléletem szerint...
Biztos, hogy csak az lehet a helyes, ahogy "én" gondolom???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése