Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2015. március 28., szombat

Rossz hírek...

Régen nem írtam, de most pár dolgot összegyűjtök!
KATT!

A napokban történt Genf belvárosában, hogy vasárnap reggel egy holttestet fedeztek fel egy ruhagyűjtő konténerben.
A cikk itt olvasható!
Egy képet azért kiemelek:


A képen látható piros nyilat már én helyeztem oda, erre majd később visszatérek.
De most maradjunk a konkrét esetnél. Hajnali 5 körül a környéken lakók zajt hallottak, de nem nagyon foglalkoztak vele, reggel viszont egy férfi, aki a közeli pékségbe ment le kenyérért, észre vette a kilógó kezet (pontosabban a felesége látta az ablakból, ő hívta fel telefonon a férjét, hogy nézze meg, hogy mi ez...).
A tűzoltók szétvágták a konténert és kiszedték a hullát, aztán jöttek a találgatások...
Gyakorlatilag a rendőrség is kizárta a gyilkosságot, de azt gondolom, hogy ezt nem volt nehéz.
Ha valaki látott már ilyen ruhagyűjtő konténert, akkor tudja, hogy a nyílása egyrészt magasan van, másrészt szűk, így senki sem bajlódna azzal, hogy oda betuszkoljon egy holttestet.
Akkor mi történhetett?
Mielőtt a véleményemet leírnám, néhány szó a környékről.
Belváros, közel a tópart, egy nagy park és egy menekültszálló. Szép számmal találhatók itt alkoholisták, drogosok, hajléktalanok és persze menekültek, akiknek eszük ágában sincs dolgozni...
Ebből a 4 csoportból kerülhetett ki ez az algír férfi, aki valószínűleg azért kapaszkodott fel a nyílásig, hogy kilopja a viszonylag jó állapotú ruhákat, amiket a környék lakói a rászorulóknak dobtak oda be...
Ezt támasztja alá az is, hogy később a konténert elvitték, a segélyszervezet pedig kitett egy papírt, hogy remélik, hogy majd egyszer lehetőség lesz arra is, hogy nyitott konténereket helyezzenek el, onnan senki sem akarja majd ezeket a ruhákat kilopni.
Ez már a saját képem:


Igen, ez is előfordul Genfben, sőt még a belvárosban is...
Ezt a környéket én évek óta elkerülöm, ha mégis arra van dolgom, akkor képes vagyok kerülőt tenni, hogy ne kelljen bemennem abba az utcába, amit piros nyíllal jelöltem.
Ott egy mélygarázs kijárata van, ahonnan 4-5 éve kihajtott egy autó, és sajnos halálra gázolt egy ukrán kislányt. Évekig friss virág és plüss kedvencek jelezték a járókelőknek, hogy itt tragédia történt, ezt viszont én nem nagyon akartam látni, így nem is mentem arra.
Most bementem és még mindig ott vannak a friss virágok:

Hát ennyit Genfről...
De meg kell említenem egy magyar vonatkozású hírt is, mert ez is felborzolta az idegeimet, sokkal jobban, mint az előző 2 esemény.
A cikket itt olvashatjátok!
Hogyan történhet meg, hogy egy másfél éves gyerek 4 kilósan éhen hal???
A szülők, nagyszülők, akik ezt végignézték, most fekete ruhában ülnek a vádlottak padján:


A vádlottak padján:
- szülők
- nagyszülők
- a természetgyógyász
- a háziorvos
Nem hiányoltok valakit?
Hát én igen, ezért utána érdeklődtem!
Én  a védőnőt nem láttam a sorban, de megtudtam, hogy ez a család elutasította a védőnői szolgálatot, ezt a Gyermekjóléti Szolgálat engedélyezte...
És ezek az emberek, akik gyakorlatilag megöltek egy gyereket úgy, hogy a kínok kínját élte át, most ott ülnek fekete ruhában!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése