Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2015. január 18., vasárnap

Már megint eltűntem :-(

Egy kissé elhanyagoltam a blogot mostanában...
KATT!

Történtek ugyan események, de vagy nem tartottam őket annyira érdekesnek, hogy írjak róluk, vagy a csapból is az olvasott hírek folynak.
Ezenkívül belevetettem magam egy nagy munkába, a FB-on segítek franciát tanulni az embereknek egy csoportban.
Persze ezt ingyen, de nem csak a csoport tagjai profitálnak ebből, hanem én is, hiszen a feladatsorok megoldásához nekem is fel kell sokszor frissítenem az emlékezetemet.
Szóval én is tanulok velük együtt, ráadásul jó érzés, hogy újra "taníthatok", még akkor is, ha ez csak virtuális tanítás.
A munka közben született meg az ötlet, hogy egy másik blogot is fogok nyitni, ahol rendszerezem ezeket a feladatsorokat, ugyanis a FB csoport szerkezete erre nem alkalmas.
Nagy munka lesz, de azt gondolom, hogy megéri!
Azt még nem döntöttem el, hogy ez nyitott vagy zárt blog lesz-e, azaz mindenki láthatja a bejegyzéseket, vagy csak azok, akik  regisztrálnak. Szerintetek mi legyen zárt vagy nyitott?
Sok pozitív visszajelzést kapok, ami erőt ad a további munkához.
A kérdés még az, hogy mi legyen az új blog neve! Ötlet???
Egyébként pedig az élet zajlik úgy, mint eddig :-)
Az új házban nagyon jól érezzük magunkat, éppen ideje volt, hogy átköltözzünk.
Genfben a mozgásterünk az iskola-lakás körzetre korlátozódik, itt pedig a ház-bolt útvonalra, így sok újat nem tudok írni.
 

1 megjegyzés:

  1. Én ugyan biztosan nem fogom azt a nyelvi blogot látogatni, de csak bíztatni tudlak.
    Cím?
    Ha nyitott lesz, akkor lehetne pl. Szabadon Franciául.
    :)

    VálaszTörlés