Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. december 16., kedd

Az idei Escalade

Már többször írtam erről az ünnepről, de most egy olyan eseményt emelek ki, amiről eddig itt még nem volt szó.
KATT!
Fontos ünnep ez Genfben, az egész városban megemlékeznek erről az eseményről.
Szombaton rendezték a futóversenyeket, akkor volt a jelmezes futás is, de mivel ezt már többször is érintettem, erről most nem írok.
Vasárnap volt a történelmi felvonulás, ami Európa egyik legnagyobb jelmezes felvonulása.
Körülbelül 800 jelmezes ember vonult fel idén, a kornak megfelelő ruhákban (1602), és természetesen az ennek megfelelő zenét játszották különböző hangszereken.
Azt hiszem ők Genf hagyományőrzői...
Az eseményről a "20 minutes" is tudósított, itt olvasható!
Az én fényképeim sajnos nem sikerültek, ezért a fenti cikkből illesztek ide párat.
Sajnos a kedvenc csapatomról nem találtam képet, pedig érdemes lenne őket látni, de talán el is tudjátok képzelni.
Kb 30 liba vonult a tömegben, elől volt a libapásztor, hátul a terelő kutya. Nem akármilyen libák voltak, idomítottak...
Jelzésre megálltak, nem szaladtak szét a tömegben, pedig a nagy taps miatt kicsit féltem ettől, és újabb jelzésre pedig szépen sorban elindultak.
A jelmezeseken kívül természetesen rengeteg néző volt, a TPG járatai nem jártak a felvonulás idején, és sok helyen osztottak forralt bort és a hagyományos levest, amit ilyenkor esznek a genfiek.
Jöjjenek a képek, amiket a fent említett cikkből kölcsönöztem:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése