Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. szeptember 29., szombat

Megvolt a biopszia!

Csütörtökön elvégezték a fiamnál a gyomortükrözést és a biopsziát altatásban.
Igazi hős volt, nem félt előtte, és nem panaszkodott utána:-)
Eredmény jövő csütörtökön!
Pénteken felhívtak bennünket a kórházból, hogy minden rendben van-e vele...
Ez a különbség az itteni és az otthoni orvosi ellátás között!
Az én biopsziám eredménye nem érkezett meg...megkértem az orvost, hogy postázza a testvérem címére.
Ő azt mondta, hogy el fogja felejteni, majd telefonáljak...hát telefonáltam.
Mondta, hogy én nem vagyok lisztérzékeny, kinyomtatta a papírt, ráírta a címet, és küldi...de nem küldte!
Így itt csak "bemondásra" elfogadták az én eredményemet.
Nem kérhetek meg senkit, hogy órákig üljön a rendelőben a papírért, hiszen mindenki dolgozik:-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése