Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. május 20., vasárnap

Támadnak a vírusok:-(

Péntek este a nagyobbik fiam panaszkodott hasfájásra, hányingerre.
Ő gyorsan el is aludt este, nem is evett semmit.
Hajnalban én ébredtem ugyanezekkel a tünetekkel és nem is tudtam tőlük aludni.
Szombaton egész délelőtt feküdtem, olyan gyenge voltam. A nagyobbik gyerek már jól volt, a pici viszont aludt egész délelőtt és délután.
Estefelé már jobban voltunk.
Éjszaka a férjem lett rosszul, ő is feküdt egész vasárnap délelőtt.
Sajnos délután el kellett mennie dolgozni, nem tudom, hogy hogyan bírja majd 11-ig.
Hát, hogy honnan szedtük össze?
Talán a nagy hozta haza az iskolából, de az is lehet, hogy én a tanfolyamról.
Hétfőn hasonló tüneteket produkált egy nő, de azért eljött a tanfolyamra.
Holnap lesz megint, kíváncsi vagyok, hogy hányan számolnak be hasonló tünetekről.
Bár a házban lakó nő mondta, hogy 1 hete az ő fia is ilyen beteg volt, aki egyébként ugyanabba az iskolába jár, mint az enyém.
De végül már mindegy, talán javulunk holnapra:-)
A vírusok itt is támadnak:-)
Kamilla tea, leves az étrend. Illetve a gyerekek még megeszik a kenyeret és a gyümölcsöt is szerencsére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése