Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. május 16., szerda

Milyen hajléktalannak lenni?

Hát a tegnapi estém elég érdekesen alakult:-)
8-ra mentem a nyelvtanfolyamra, ami 10-ig tartott, aztán szépen hazaindultam.
A ház előtt vettem észre, hogy nincs kulcsom:-(
Csengettem a férjemnek kb. másfél órán keresztül, de ő nagyon mélyen aludt.
Aztán meguntam és kiültem a házunk mellett lévő parkba elszívni egy cigit és megnyugodni.
Nemsokára jött a biztonsági ember és kérdezte, miért is ülök itt:-)
Elmondtam neki a helyzetet, felírta az adataimat és persze mondta, hogy nem tölthetem itt az éjszakát.
Biztosítottam arról, hogy ezt nem is szándékozom tenni, majd megyek és újra csengetek.
Végül 1 órakor ébredt fel a férjem, így hazamehettem:-)
Közben volt időm gondolkodni és bizony nem lehet könnyű annak, aki az utcán él.
Nekem mondjuk nem volt takaróm, hogy a padon aludjak, de hiába van tavasz, az éjszakák nagyon hidegek.
Szóval nem irigylem azokat, akik az utcán élnek.
Én már rákészültem, hogy kint kell megvárnom a reggelt, nem volt valami jó érzés.
Hozzáteszem a férjem általában nagyon éberen alszik, de mostanában sokat dolgozott és ki volt merülve, ezért nem ébredt fel.
Legközelebb ellenőrzöm a kulcsot:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése