Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. január 22., vasárnap

Eltelt több mint 1 hét?

Hát, ahogy látom, elég régen írtam:-(
A napok ugyanúgy telnek, csak most apa többet dolgozik...így nekem kevesebb időm marad.
A nagyfiúnak iskola, nekem tanfolyam...ez az élet rendje még mindig.
Megtörtént az elkerülhetetlen...elromlott a számítógépem. Illetve nem tölt, csak kábelről működik.
Vagy az aksi rossz, vagy a töltő, vagy más hiba van. El kellene vinni szakihoz, de apa dolgozik...
Én meg nem tudom, hogy hol van ilyen szaki és azt sem tudnám igazán franciául elmagyarázni, hogy mi a baja.
A lényeg az aksi nem tölt, kábelről működik a gép. Már kisütöttem az aksit és nincs változás.
A gép szerint minden jó, az aksi, a töltő is.
Ha így haladunk meg kell várnom a nyarat és otthon vinni szervízbe.
Na ez egy probléma...nem otthon vagyok, nem tudok a kedvem szerint elintézni, megoldani mindent.
Ha most otthon lennénk, már haza is hoztam volna a szervízből:-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése