Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. szeptember 17., szombat

Vásárlás egyedül

Na apának nem tetszett a lakás, mégsem ide költözünk...
A szomszédban van egy templom (ha éjszakás nem tud aludni a harangszótól), nincs zöld terület (a gyerekeknek nincs hol játszani), kacsraringós kis utakon lehet csak megközelíteni (ez télen nem valami jó), stb.
Keresünk másikat.
A helység már megvan - Douvanne - a lakás még nincs...
Itt van óvoda, iskola, középiskola, szupermarketek és nincs messze.
Csúcsidőn kívül 20 percre van a mostani lakásunk, csúcsidőben 30 percre.
Ez azért fontos, mert a nagyobbik gyerek ide fog járni egész évben iskolába és így nekem minden nap hozni-vinni kell.
Egyenes fő úton lehet megközelíteni, amit valószínűleg télen jobban takarítanak, mint a kis mellékutakat.
Ma egyedül, pontosabban a kisebbik gyerekkel voltam vásárolni Franciaországban.
Kétszer is, mert először elfelejtettem pelenkát venni :-)
Még jó, hogy nincs messze.
Már megjegyeztem az utat, minden gond nélkül végig vezettem.
Apa a nagyobbik csemetével repülős napra ment, innen kb 200 km-re. Majd csak este jönnek haza.
Most mosok, ha végzek, akkor megyünk sétálni, végre elállt az eső.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése