Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. szeptember 3., szombat

Szombat-mosás

2011, 09. 03.
Ma mosás nap van.
A lakásba a méreténél fogva nem fér be mosógép. Az alagsorban van 3, szárítógéppel együtt.
Ezek ingyenesen használhatók, a költsége benne van a közös költségben.
A mi napunk a szombat és nem hivatalosan a kedd délelőtt. Ez utóbbi csak a házmester kedvességének köszönhető, mert csak  1 alkalom jár 1 héten.
Egész délelőtt mostam, 3 gépet is indítottam. Így kb. 5 óra alatt szekrénybe (dobozba) került az összes ruha.
Délután séta, mert a gyerekek már megőrülnek a bezártságtól...
Ma délután vásároltunk a Coop-ban, a pénztáros véletlenül 20 CHF-al kevesebbet adott vissza.
Mosolyogva elnézést kért és átadta a 20 frankot.

2 megjegyzés:

  1. Na, ez az amitől én megőrülnék Genfben...itt bár el vagyok zárva a külvilágtól, csak kocsival tudok közlekedni, azért van annyi előnyöm, hogy bármikor moshatok...

    Biztosan nehéz lehetett megszoknod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nehéz megszokni, főleg akkor komplikált, amikor egyedül vagyok itthon.
      Felöltöztetni a gyerekeket, lemenni, bepakolni, kipakolni, stb.
      Bár ezt annakidején többen megszólták a Határátkelős írásomnál, mondván, hogy miért panaszkodok:-)

      Törlés