Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2015. szeptember 8., kedd

Cirkuszba megyünk :-)

Azt hiszem, hogy szerencsésnek mondhatom magam...
KATT!

Hétfőn reggel egy kiírást láttam a kisebbik fiam terménél, a tanárnő kért péntekre egy szülőt, aki délelőtt elkíséri vele a gyerekeket a betervezett programra. Ez egyébként itt teljesen megszokott, eddig is láttam ilyen papírokat, de mindig megelőztek más szülők, pedig siettem a jelentkezéssel...
Most hazajöttem, ellenőriztem a programomat, és úgy gondoltam, hogy én szívesen megyek, amit délután jeleztem is a tanító néninek. Ő nagyon örült, ez a komplikáció is letudva.
Ezt rögtön el is mondta a fiamnak, így ő már úgy jött le a lépcsőn, hogy tudta, és örömében a nyakamba ugrott...
Hát, ezért vagyok én szerencsés, mert (még) nem azt látja, hogy "jaj, nekem ott lesz az anyukám"...
Már tervezi, hogy ő nem másik gyerek kezét fogja majd, hanem az enyémet, és örül... de nagyon!
Egyébként tényleg cirkuszba viszik a gyerekeket, de még 20 gyereknél sem árt (ennyien vannak az osztályban), ha van egy másik felnőtt kísérő, nem csak a tanító néni.
Na meg én is szeretem a cirkuszt, de felnőttként már ritkán látogatja az ember, hát most megnézhetek én is egy előadást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése