Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2015. február 1., vasárnap

Elindult az új blog

Sikerült végre egy nevet találnom, így el is kezdtem a munkát!
A blog neve: Francia nyelvtani feladatok


Itt elérhető!
Nyitott blog, bárki belenézhet, kommentet írhat egyelőre moderálás nélkül.
Természetesen a külseje még alakul, a feladatok is szép lassan szaporodnak majd...
Már megérkeztek az első megoldások is, amit ígéretemhez híven javítottam is, ezt a jövőben is meg fogom tenni!
Fel lehet iratkozni a "Rendszeres olvasók" közé, akár névtelenül is lehet kommentet írni, nem fontos ehhez bejelentkezni. De utóbbi esetben azért kérném, hogy a hozzászólás végén legyen valamilyen név, hogy ne keverjem össze a "névteleneket".
A munka párhuzamosan tovább folytatódik az említett FB csoportban is.
A neve: "INGYEN FRANCIA OKTATÁS KEZDŐKNEK"


Ez nem az én csoportom, én is csak tag vagyok ott, mint bárki más, bár kaptam adminisztrátori funkciót...
A kezdetekben biztosan felkerülnek mindkét helyre a feladatok és javítom is őket a blogban és a csoportban is.
Mivel a csoport dokumentumait nem lehet rendezni, így a blogban témák szerint is megtalálhatóak a feladatsorok, alattuk a megoldással.
Vannak feladatok, amikhez hanganyagot is töltök fel, ezt egyelőre még csak a FB-on tudtam megoldani, a blog nem enged videót, hangfájt feltölteni, de dolgozom a megoldáson!
Az egyik megoldás lenne, hogy a Youtube-ra feltöltöm a hangfájlt videóvá átalakítva, de valami miatt ma ez sem sikerült.
Ötleteket szívesen fogadok! 
Ezeknél a feladatsoroknál mindig megtalálható lesz a FB csoport linkje, ott meghallgathatóak...


1 megjegyzés: