Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2015. augusztus 26., szerda

Vasalás kontra könyvbekötés

Hát, nem is tudom, hogy melyiket utálom jobban...
KATT!

Szerencsére nagyon ritkán kell vasalnom, most éppen kellett, de sürgősen. Így hát elővettem a fiók mélyéről a vasalót, töltöttem bele desztillált vizet...
És láss csodát, a víz mind kifolyt a talpán keresztül. Na jó, a maradékot kiöntöttem, letörölgettem a maradék vizet, kerestem egy zsebkendőt, mert az ingek vasalásához nekem kell valami vizes dolog, ha már gőzölni nem tudom.
Közben a gyerekek érdeklődve nézték, hogy mit is csinálok, de azt is közölték, hogy ezentúl az összes ruhájukat vasaljam ki. Na, ezt nem tudtam megígérni nekik...
A bosszantó, hogy pár napja láttam a boltban egy jó kis vasalót akciósan, de nem vettem meg, mert minek az nekem, hiszen van otthon.
Hát, akkor a következő műszaki cikk vásárlása adott.
Utólagos bejegyzés:
Nem szeretem halogatni a dolgokat, így gyorsan elmentem a Lidl-be és megnéztem, hogy van-e még abból a zsinór nélküli, gőzölős vasalóból, amit kinéztem a múltkor. Mivel még volt belőle, így meg is vettem.
A márkája SilverCrest, mint sok Lidl-s műszaki terméknek. Nekem van már pár ilyen műszaki dolgom itthon, de ezzel a márkával még sosem volt problémám, remélem most sem lesz.
Külön jó, hogy a Lidl honlapján magyarul is letölthető a használati utasítás.
Mindezt vettem Franciaországban, 17 euro volt az ára.
3 év garancia, német termék ...!

Az érdekesség kedvéért megnéztem a Lidl magyar honlapját, ott is lehet gőzölős vasalót kapni, de az nem ez a modell, nem lehet vezeték nélküli funkcióban használni, vagyis én a kép alapján ezt látom, íme:


Utána nekiálltam a könyvek bekötésének, ami kellően lefoglalta az agysejtjeimet.
1. Nem olyan méretük van, amire jók lennének az előregyártott  csomagolók, így ez kiesett.
2. Mivel a nagyobb részüket vissza kell majd adni a tanév végén, ezért külön megkértek bennünket, hogy nem lehet a könyvekre ragasztani, azaz nem lehet a csomagolópapírt cellux-al rögzíteni a könyveken.
3. Ebből adódóan az öntapadós megoldás sem jó.
Elég sokat gondolkodtam, de ezt is sikerült megoldanom, de ezzel a 2 dologgal már el is telt a délelőtt.
Annak azért örülök, hogy tanárként sosem tettem kötelezővé a könyvek bekötését...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése